bränt mig idag =(

igår åkte jag till järpås och umgås med erik och massa annat folk det var riktigt roligt och sånt.. sedan blev de en sen natt för mig mkt hände och mkt hoppas jag kommer redas ut snart för jag orkar snart inte mer... jag somnade inte förrän kl 3 i natt så jag e lite trött nu...
idag så åkte jag och erik till jordgubbensdag i vara, det var ritktigt roligt... har ju aldirg varit där tidigare så det var jätte roligt... gick där i 5 timmar tror jag ungefär så man brände sej ganska mkt.. så man är lite röd av sig.. =D.. ser ut som en kräfta =P..fick även se Nanne Grönvall hon är ju grymt duktig och snart kommer hon till skara också och då ska jag och mamma kanske gå och titta... hoppas hoppas. eller så kanske någon annan vill följa med?

idag var min mamma och mina bröder och tömde min lägenhet åt mig. ett stort tack till er för jag klarar tyvärr inte av de utan jag är ledsen och allt men det är ju som sagt ett avslutat kapitel för mig nu.. så i morron ska jag ta reda på allt dom har i bilen och även åka ut till farmor och farfar och lämna lite saker som är deras och även till mormor och morfar... så det blir mkt hoppas bara jag hinner åka och bada också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0