god kväll

ja nu närmar sig midsommar med steg.. i morron bär de av till sandhem... jippie de ska bli så orotrligt roligt att träffa alla underbara människor där igen.. =).. heheh... undra vad man ska hitta på när marie åker och jobbar, hehe jag hittar nog på något.. =)...

usch idag har jag suttit ner och sökt 5 olika jobb till.. varför kan aldrig någon ringa och säga ja du får jobbet.. önskar de kunde hända... orkar inte gå hemma hela dagarna..

i morron 07.40 får alla tycka synd om mig då ska man till tandläkaren igen.. hjälp.. suck.. men man måste sen kommer mina gulliga morfar och hämtar mig för vi ska åka på bonnaakution fråga mig inte vad de för de har jag ingen aning om men men de bli nog kul.. =)...

hoppas ni alla får en bra helg.. drick bara inte för mycket =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0