god kväll

Hej
Det har varit en händelserik vecka... tisdags kväll drog jag ner till sandhem till lilla underbara marie "bumlan" där jag var tills i torsdags eftermiddag. Jag fick träffa hennes släkt under dessa dagar och även hennes vän zanra. helt underbar tjej de.. vi var i jönköping och shoppade på onsdagen och hade en jätte mysig dag.

på torsdags kvällen träffade jag lilla busungen felix och vi hade as roligt vi kommer på så knäppa saker men man har alltid ett leende på läpparna i alla fall..  =D

Idag har jag varit på student hos min granna som tog de på IT gymnasiet i Skövde. Grattis till dej PS jag tog det förre dej ändå ;)

I morron blir de dop och släktträff.. suck vill verkligen inte men men vad ska man göra... suck...

ne nu ska jag nog sova e as trött...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hör av dig om du vill följa med på midsommar!

2009-06-13 @ 15:57:32
URL: http://fridishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0