Hej

Idag har jag fått sålt min lägenhet.. det känns jätte ledsamt.. bröt ihop totalt när dom hade lämnat lägenheten dom som har köpt den.. usch... har verkligen tårar i ögonen.. mamma tyckte jätte synd om mig och insåg verkligen hur bra jag hade trivs där.. så den 1 juli kommer dom nya som ska ha den.. hoppas hon kommer trivas lika bra som vad jag har gjort...

så v 26 tror jag de blir så kommer jag åka upp dit och vara där tills mamma kommer upp och ska plocka ut allt.. hon sa att jag slipper hjälpa till för jag kommer vara tillräckligt ledsen och då kör hon ut mig till pirjo och charlie om de funkar för dom att jag kommer ut och rider lite och sånt.. tack mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0