Hej

idag har jag varit riktigt duktig tycker jag.. jag har bakat 3 sorter kakor..=D en kladdkaka, muffins och sockerkaka.. shit duktig jag känner mig.. =D.. sedan ikväll ska jag och mamma träna igen på friskis och svettis usch träningsvärk igen men de kanske ger resultat till slut.. får hoppas på de..

sen på torsdag bär de av till sandhem igen vad jag längtar det känns som ett hem riktigt... så de ska man fira midsommar med marie och hennes familj.. =D längtar...

tack elin,frida och ni andra som frågade om jag ville hänga med er men jag hade lovat marie först.. hoppas vi ses snart ändå.. vi får hitta på något bus då.. önskar er en riktigt skön midsommar..


Kommentarer
Postat av: Frida (:

Lugnt (;

Hoppas att ni får en bra midsommar ni med :D

2009-06-16 @ 21:01:26
URL: http://fridishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0