Hej Alla Underbara Människor <3

Hejsan alla där ute i världen.
Jag ska försöka förstå mig på hur man använder denna sidan och de funkar ju hittils hoppas jag i alla fall. Ja, kanske är bra att skaffa något sånt här och bara få skriva av sig lite utan att sitta och prata med någon mellan 4 ögon och bara känna sig dum för nu kan ingen se mig utan bara läsa de jag skriver.
Ja det är mkt som händer i ens liv och många kapitel till kommer de nog bli som man sedan kan berätta för ens barn och kanske barnbarn om man har tur. Som sagt man vet ju aldrig vad som kommer hända precis.

Ja ikväll hade jag hoppas på att få hitta på något med några vänner men så blev de ju tyvärr utan nu sitter man hemma igen och måste tänka.. har tankar man inte ska tänka egentligen. hur man ska göra och vad man ska göra åt saker som egentligen man inte ska ta några beslut om redan. Som vissa av er så har jag ju sökt till Norge i Oslo och ska jobba där i 1 år om jag får jobbet.Visst önskar jag att jag får de men samtidigt tvekar jag väldigt starkt för jag är så rädd att mista vänner att de ska glömma en och annat som spökar.

Som jag pratade med en nära killkompis igår om och han sa ju att de som verkligen är dom riktigt vännerna kommer ju alltid stanna kvar och inte lämna dig bara för att du flyttar i 1 år och de går ju faktiskt att åka och besöka dig det är ju inte svårt att antingen ta bilen eller ta tåget det är ju inte mer än 100 mil ifrån alla.
Visst jag kan se vad han menar men samtidigt blir jag orolig också, man mister vänner och nya kommer men ändå allt känns så konstigt.. jag kommer verkligen sakna alla som finns i mitt hjärta och jag vill att alla ni som vet att ni betyder så otroligt mkt för mig ska skicka en bild på sig så jag kan skriva ut de och rama in. vill ha med mig det och skicka gärna minnes kort om det finns någon på oss så man kan titta på och bara skratta och bli glad.

Änglakramar till er från mig Anna (knasbollen)

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart du kommer ha oss kvar även om du flyttar!

Jag och Elin har redan planerat lite på att åka upp och hälsa på dig! (;



Ta chansen om du får den! (: Allt kommer gå kanonbra!

2009-06-07 @ 14:40:09
URL: http://fridishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0