varmt idag

det är skönt att värmen har kommit nu men de börjar nästan bli för varmt eller vad säger ni? hehe... jag tycker de i alla fall, men idag har man ju varit och tagit året först dop.. as skönt var de verkligen dixie älskade det och bara tjöt av lycka tror jag =P.. ja ni som har varit med vet ju hur hon låter så.. =)

annars idag har inget speciellt hänt utan jag har köpt mig en ny ridväst.. =D billigt och bra.. den kostade från början 600 något och dom rear ut dom för 99 kr nu så det var ett riktigt bra köp tycker jag.. *smile*


Kommentarer
Postat av: Frida (:

För varmt? är du galen? Precis lagom nu (; hihi.

2009-06-26 @ 16:35:59
URL: http://fridishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0