Förebereder mig inför mamma roll haha

haha vad roligt... hjälper kompisen som har unge på 2½ år lilla söta felicia... hon vaknade precis och kom upp i famnen gjorde välling... byte blöja.. ja ni läste rätt jag byte blöja.. haha.. =D... sen gosa lite sen gick hon till mamma.... massa gos blir de.... så sööt unge så.. vill ha en nu börjar verkligen längta asså... ja en dag kommer väl de också...

idag händer de inte så mkt får ta de lugnt eftersom att jag har kryckor igen.. suck men så är de hade otur och ramlade i stentrappen hemma och hamnade sittande på knä så mitt högra är väldigt väldigt svullet men men får hoppas de går över orkar inte åka till sjukan men får nog göra de men jaja så är de... haha

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förbannade stentrappa! Att den ska va iovägen hela tiden! krya på dig vännen!<3

2010-08-04 @ 15:32:34
URL: http://zophye.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0