jag och fialotta asså

jag och fialotta får för oss sånna konstiga ideér.. haha men roliga är dom i alla fall..Idag efter jag har varit hos läkaren och kollat upp varför jag får sådana blåmärken hela tiden så tyckte vi nej nu åker vi till IKEA så har vi något att göra.. så vi ringde till Denny och frågade i fall han ville hänga med och såklart gjorde han de..

väl inne på IKEA såg denny ut som ett barn på julafton haha men kul var de och samtidigt skämdes man lite och sen så skrämde han skiten ur mig så jag skrek högt inne på IKEA.. men men jag är lätt skrämd liksom.. bilder kommer även därifrån snart...

sen efter vi varit där så var vi på elgiganten och fialotta fick beställa sin tatuering som hon ska göra på torsdag.. haha jag är avis men men jag kanske gör de någon gång i framtiden.. sen åkte vi mot kättilstorp men då sa denny att vi åker till han kompis sten så vi åkte dit och stannade en bra stund haha vi som bara skulle på en snabb visit haha men vi kollade klart på fångarna på fortet och sånt.. sen körde vi hem honom och nu sitter jag och fryser som en idiot i husvagnen... någon som vill komma och värma mig ???

saknar dej redan faan va ont det gör att vi bor så långt ifrån varandra.. men vi ses snart igen.. <3 minä rakastan sinua <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0