oj sorry

förlåt mina läsare att jag inte bloggad på några veckor.. de har ju varit massa skit som vanligt som kommer och går i livet tyvärr men så är det... b.la så har jag fått vara med om massa roliga saker också.. skratta och gråta och bli lycklig igen.. det är de bästa som finns haha...

ja jag vet inte riktigt vad jag ska börja men i helgen som har varit så var de ju matfestivalen så jag och min underbara söta fia lotta åkte dit i fredags och skulle kolla läget och när vi går ut från ett av tälten kommer de fram en kille och böjer sej ner och vem av ingen var de underbara söta denny niclas eriksson.. jag var så nära att börja av lycka.. har verkligen saknat han dessa år som han och jag inte setts på..  han var där som nattvandrare.. så han frågade mig vad jag skulle göra på lördags eftermiddag/kväll/natt och jag sa att jag inte skulle göra något han bara bra då kan ni komma hit i morron och vara nattvandrare med mig och Mia.. så jag och fialotta åkte dit på lördagen och var nattvandrare skit va kul de var..

så jag och denny har fått upp kontakten igen och de är verkligen mega roligt för han betyder så otroligt mkt för mig.. det är verkligen en kille som alltid kommer betyda mkt för mig...

sen har jag börjat träffa en kille som är så otroligt underbar så de finns inga ord att beskriva det om honom, tror jag redan har börjat falla för honom och jag hoppas att han känner samma sak för mig.. men de tror jag att han gör.. eller rättare sagt jag vet att han känner så för mig haha.. så vi tar allt sakta men säkert... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0