4 månader <3

idag är de 4 månader sen jag träffade min underbara älskling... skit vad tiden flyger iväg eller?? men man säger väl de när man har roligt så flyger tiden iväg.. men helt okej för min del för mkt har vi hunnit med om vi säger så.. även fast vi har bråkat tjafsat så har vi varandra kvar... men jag tror de största problemet beror på mig för jag vill ha ett så perfekt förhållande som möjligt men samtidigt inser jag att de inte finns något perfekt förhållande utan man gör de så bra man kan ihop... men han vet att jag älskar honom.. tur det i alla fall =P...  Älskar han av hela mitt hjärta.. <3 hoppas vi kommer ha fler månader ihop... <3..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0