Emma dag igen =D

idag har jag varit med emma i stallet och tittat på hennes ur söta häst som jag kanske ska börja rida =D... Faan va varmt det var för cykla dit men vi tog oss dit.. då började vi putsa hennes sadel.. haha vilken vacker syn.. =P..



Såhär såg den ut, man ska inte ha den i skolstallet haha

Sen efter vi hade putsat upp sadel och tränset så hämtade vi hästen.. ur söt som helst.. Casmir.. bilder finns på den också.. =D...



Så vi valde att tvätta han haha vilken söt bild..



Sen så fick jag spola av schampoo... haha



Så söta  <3



Casmirs hästkompisar <3

Tack emma för en underbar dag i stallet det behövdes... Nu snart ska vi nog börja grilla... massa gött... bilder och ett nytt inlägg kommer jag lovar... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0