faan va sur man blir

vad sur jag blir på mitt internet eller... jag har telia och dom ska ha den bästa sändning över allt men faan heller här blir jag slagen av skit 3s bredband... åh jag blir galen...

igår va man i våffelboden från typ 14-18 och sen 21-03 på natten så hade vi mini pub med cider öl och vin men även vodka shotar..allt tog verkligen slut haha... men sånt som händer redan vid 23-00 va allt slut.. haha hade nog behövt de dubbla om de skulle ha räckt typ... så idag är man väldigt seg... och vi öppnade våffelboden vid 13 och konstaterde att här kommer de nog inte bli mkt sålt idag för de var hästtävling med så nu sitter jag vid datorn i sängen och sofia sover... ja så vi får väl se vad som händer.. åker nog hem ikväll skulle jag tro.. inget kul att vara med någon som bara svara ja aa mmm eller ne...  så vi får väl se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var jävligt trött och folk som inte respekterar mig lägger inte jag ner nån energi på längre!

2010-07-20 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0