Fest igår då =D

I lidköping var man hos rickard och festade eller lugn fest var de i början.. det var jag malin sofia rickard och mattias.. massa skojj... fram tills jag fick veta saker om dej gumms och allt... tänker på dej..m <3 sen vid 12 gick jag sofia och mattias ut till stadt massa skoj... träffa folk som kände mig men jag kom inte ihåg dom.. haha alla känner apan och apan känner ingen =P.. jo några kände jag allt igen... träffade mitt ex där de var mega kul att få träffa honom igen... var ju ett tag sen såå.... Sen dansade jag massor och sofia med... haha.. sen efter 2 kom min älskade bror och hämtade oss... så snällt av honom sen hjälpte han mig att ställa fram lite saker och ge mig vatten.. jätte snällt av han... <3... så idag blir de nog bara lugnt skulle jag tro...  de var en lyckad kväll trots allt efter allt vad som har hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0