Hur kan man skriva såhär när man säger att man är vänner??

Emma

förlåt att jag glömde ge dina kläder till emil.. det bara försvann ur huvudet typ.

16:39Jag

jaha

som de du lovar med elle?

16:40Emma

jag berättade det för viktor och sa att jag skulle berätta det för emil eller så skulle han göra det, det var viktor som ringde till emil och sa att han skulle gå till mig

16:40Jag

men om du ska berätta saker för emil så ska du säga sanningen och inte överdriva som du gjorde

16:40Emma

överdriva? jag sa det precis så som du gjorde.. annars e det han som överdriver

16:41Jag

jag har inte grov hånglat med mattias jag har inte sovit hos han heller

skit samma nu slipper jag bli indragen i massa skit jag har flyttat hem och de ska bli skönt så

skit samma nu slipper jag bli indragen i massa skit jag har flyttat hem och de ska bli skönt så

16:41Emma

japp!

16:42Emma

men 90% av gångerna är det du själv som gör att allt blir skit och överdriver så du får faktiskt skylla dig själv, och kan inte du hålla dig undan från andra killar när du har en pojkvän så är det faktiskt inte mitt fel!

16:44Emma

både viktor och jag tyckte att emil förtjänar att veta vem det är han är tillsammans med igentligen, och du är inte den enda som tycker det e skönt att du har flyttat.. det var många som jubblade när dom fick reda på det!

16:44Jag

ok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0