hur kan man?

hur kan man inte älska sitt djur man skaffat för att de ska bli en familjemedlem?? jag har svårt att se sånt jag mår dåligt av det.. alla djur har känslor precis som vi.. vi vill inte bara få sitta instängda sen äta och sen sova.. samma sak dag in och dag ut.. jag anser har man samvete att köpa ett djur ska man ta ansvar för det och inte bara slänga bort det...

jag saknar min älskling dixie något sjukt mkt.. snart varit i från henne 2 veckor men jag vet att min familj tar väl hand om henne och ger henne kärlek,motion och träning och att hon får vara en del av dagen med oss... faan känns som jag har övergett henne... jag vill bara vara nära henne.. suck jag vill snart åka hem.. längtar så... faan varför ska de vara så långt mellan oss?? men jag vet att du finns i mitt hjärta och att jag finns hos dej... älskar dej tjejen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0