jag har verkligen otur

igår upptäckte jag att jag har tappat min internet modem.. faaan... undra vart det är... antingen i sämsholm eller hos mormor och morfar... men men de brukar väl komma till rätta men ska ringa och spärra de så jag kan få ett nytt...

i morron ska jag ringa läkaren så dom får titta på min arm för jag har fått ett blåmärke som bara växer och växer mamma tror det är en fästing... hoppas de inte är de =/.. sen ska jag ringa om mitt knä också som jag skadade för 1½ vecka sen för de blir bara sämre och sämre misstänker korsbanden eller ledbanden.. då blir de tyvärr kanske operation och kryckor igen.. vill inte men samtidigt vill jag inte ha smärta i det hela tiden.. sen måste jag in till skövde för att lämna in min mobil på lagning och då ska jag försöka hinna träffa jennifer och melker... de ska bli kul..

har även idag varit i lidköping nu ikväll och spelat minigolf med erik och östen åkte på stor utklassning haha men ska inte vara kaxig haha..

har även ring S idag eller rättare sagt hennes mamma har jag pratat med... det verkar bli lite bättre för varje dag och det är så otroligt skönt.. ska åka ner snart och hälsa på bara min förskylning ger sej och sen så.. jaja de löser sej nog...

har även pratat med E idag och de känns skönt att vi kan prata så som vi gör... du är en sann vän.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0