jobbig natt

i natt har de varit jobbigt.. hostat och nysit hela tiden.. suck stackars älskling... och även behövt gå på toa en del.. suck vill inte vara sjuk.. vill vara frisk... men men de kommer väl de med förhoppningsvis... gick och la mig igen i morses med loui bredvid mig och då somnade de jag... sen vid halv 11 skickade mamma ett sms och frågade hur jag mådde och sen älskling... naaw söta alla är som bryr sej om mig.. =)..

sen ringde jag till bonden jag har sökt jobb och ska få komma på interjuv på torsdag kl 10, håll tummarna för mig.. =D.. hoppas jag får jobb nu.. vill inte sitta hemma hela dagarna...


Kommentarer
Postat av: Streckflickan

Hej. Jag är ett streck. Jag är en flicka. Streckflickan. Jag bloggar. Fast jag gillar det inte. Så därför bloggar jag. Jag är ärlig: besök min blogg.

Kram?

2010-07-05 @ 12:16:46
URL: http://streckflickan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jobbigt ;/

2010-07-05 @ 12:17:43
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ju fina bilder i din blogg, tycker verkligen att du borde delta i detta!



Nu är det dags för CityCats andra tävling. Förra vinnaren var då väldigt nöjd som fick en hel del besökare på köpet. Reglerna är väldigt enkla och priset är fint. Med över 2000 besökare om dagen lär en länk till din bloggg göra mycket! Var med och tävla du också!



www.citycats.blogg.se

2010-07-05 @ 12:41:32
Postat av: Sofia

Hur e det med dig egentligen vännen?::)

2010-07-05 @ 21:28:49
URL: http://zophye.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0