nu har jag beslutat

nu har jag beslutat för att flytta hem igen. det gick inte som vi hade hoppas på utan vi bara bråkar ohc går varandra på närverna... så på fredag kommer min mamma och hämtar mig.. de känns jobbigt för vad man än väljer så blir de jobbigt... men samtidigt måste man tänka på sej själv först och vara lite egoist... för min hemlängtan är någon sjukt trodde inte jag skulle ta detta så hårt men de gjorde det.. sista veckan har jag typ gråtit mig tills sömns inget kul alls.. så detta blir nog bäst så får vi se vad som händer mellan oss.. vi har pratat noga igenom detta och nu har älskling förstått att jag inte mått bra... kommer sakna alla här nere verkligen.. usch.. men jag längtar mest efter mitt gamla liv mina vänner och min familj... detta kommer nog bli bra hoppas jag.. livet är verkligen en brustablett... det märks.... allt löser sej bara man pratar ut om de och sånt... <3

emil wiberg jag älskar dej verkligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0