seriöst.....

igår så åkte jag och mattias till sämsholm för att leta efter mitt modem... vi åkte ner till våffelboden och bad om nyckel åkte upp till stugan och gick in efter 2 sekunder så såg jag de... det log mitt framför din dator... och du påstår till mig att du inte såg de?? herregud asså...

senare på kvällen träffade jag sanna och massa annat folk massa tjöt och skratt blev de... sen på kvällen ringde E jag bara brast i mobilen efter ett tag.. de var riktigt jobbigt men samtidigt så vet du varför.. har för många tankar och de är verkligen hemska tankar och drömmar men de är nog bara för jag är så rädd...

idag har jag inte gjort så mkt hjälpt till hemma läst lite teori och varit och badat och nu sitter jag vid dator och bara tar de lugnt... händer nog inte så mkt mer vad jag vet...

i morron så åker jag till lidköping och ska vara på granngården lite och äta ihop med pappa och sen på möte och sen vänta på att pappa slutar jobba så jag kan åka med han hem.. så jag spenderar hela min dag i lidköping i morron.. haha.. massa roligt...

Kommentarer
Postat av: lucke

Om du vill så kan du tävla om snygga ringar på min blogg nu :D

2010-07-21 @ 17:52:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0