Sitter...

Sitter hos Erik i järpås nu.. ska vara här tills i morron sen bär de av till sämsholm till Sofia och hjälpa henne med hästarna i helgen... Även Z, östen och patrik är här.. suck Z bara mobbar mig hela tiden men jag får väl stå ut helt klart... haha.. han ska nog få igen någon dag... haha nej annars har de inte hänt något idag bara tagit de lugnt... Tror inte de händer något speciellt heller.. meningen var väl att vi skulle ha spelat mini-golf men de har ju regnat hela dagen tyvärr men sånt får man stå ut med helt klart.. haha =D... i morron ska jag in till lidköping för jag ska till jobbchoch igen och snacka sen äta med pappa och sen åka till herrljunga... så blir de bara att ta de lugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0