sjukhus besök

idag när jag vaknade vid 6 mådde jag mkt värre än vad jag gjorde igår... min överläpp var svullen och helt bort domnad.. så jag väckte älskling och berättade och gick ner tog värktabletter sen gick jag och la mig igen.. sen vaknade jag vid halv 11 och ringde mamma och hon sa att jag var tvungen att ringa till sjukvårdupplysningen och se vad dom tyckte.. de tyckte jag skulle åka in så vid kvart i 2 så körde svärfar in mig och jag blev undersökt och så blev undersökt men han trodde de bara var en riktigt stark förskylning och feber på det och allt med läppen trodde han berodde på herpes att jag var på väg att få det men de roliga är att jag aldrig haft de eller emil har inte heller de så.. men men vi får se och sen sa han också när jag väl har blivit av med förskylningen så ska jag kontakta vårdcentralen för en noga undersökning om varför jag är så trött och seg i kroppen.. så nu har jag på eftermiddagen tog jag värktabletter igen och gick och la mig men vill fortfarande sova är trött än.. suck vill inte vara sjuk men så är de hoppas bara älskling klarar sej asså...

meningen var med att ikväll jag skulle iväg till stallet med emma och ta hand om casmir men tyvärr orkar inte min kropp det orkar inte knappt gå ner för trappan.. suck.. hoppas det gick bra i stallet gumman... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0