Suck asså

suck asså vad trött man blir på folk asså.. nu ringde min jobbchoch att jag ska komma kl 3 istället... och vad faaan gör jag vaken nu då?? men men så är de.. ska snart ner till eriks mamma och äta =D massa gött ju.. erik står i duschen då passar jag på att sno hans dator haha... så idag händer de inte mycket jag ska försöka vara inne i lidköping till halv 1 men jag tror erik kör in mig så jag klarar mig =D.. haha tur att han finns asså.. vad vore mitt liv utan erik...  tycker verkligen om min vän..
Sofia hasselström ser du detta kan du väl ringa innan kl 3.. viktigt !!!!!
sen drar jag till sämsholm =D massa skoj kommer de bli i helgen... haha...

Kommentarer
Postat av: Sofia

mitt batteri på telefonen e dött, kan vi ta de här? msn?

2010-07-16 @ 09:31:33
URL: http://zophye.se
Postat av: Anna johansson

Ja visst kan vi de,.. mitt tåg går från lidköping kvart över 5.. eftersom min jobbchoch skulle byta tid nu..

2010-07-16 @ 09:51:37
URL: http://knasbollenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0