usch vilken helg...

i fredags som sagt så flyttade jag ju hem till skara igen, det kändes väldigt skönt att få komma hem faktiskt fast de är elakt mot alla underbara jag fick lära känna som verkligen var riktiga vänner... men jag och E var överrens om detta så de kändes skönt i alla fall.. sen när jag kom hem packade jag upp allt och gjorde i ordning sen kom M och hämtade mig så åkte vi till lidköping och festade där jag träffade M och R... massa kul och massa skratt vart de tills jag blev påmind av vad en person skrev och de gjorde ont i mig så ringde jag och berättade för E och hur jag kände... sen gick vi ut på krogen och jag träffa några goingar och drack så min älskade bror kom och hämtade oss vid 2 ungefär.. haha jag var lite full haha...

i lördags så ringde vi varandra och pratade en stund och jag kom fram till att jag behöver få leva ensam ett tag för att finna tillbaka till mig själv plus jag har svårt att vara tillsammans med någon vars kompisar hatar mig.. men sen är de mycket annat med som finns med i bilden... så jag åkte till liseberg igår med S och M de var roligt i början men sen kom alla tankar om att jag har lovat att åka med familjen W så de gjorde så ont att se alla utom er.. men jag hoppas vi kan åka ihop ändå sen så småningom... så jag var inte hemma förrän vid 1 halv 2 något sånt men ja så är de...

idag så händer det väl inte så mycket eller jo jag och M ska iväg sen tror jag.. det är väl planerat så men vi både är så otroligt trötta så jag vet inte om vi åker men vi får väl se.. annars händer de inte mkt måste tänka och se vad jag vill med mitt liv.. hur jag ska finna tillbaka till mig själv.. måste få känna mig hel innan jag vågar ta emot kärlek igen.. men allt ordnar sej väl livet är ju en brustablett... =)...

jag vet att jag har sårat många och det är de sista jag vill och har svikit många med.. jag vet några och de gör ondast att ni har blivit drabbade men jag hoppas att ni kommer förstå mig en dag.. jag hoppas vi kommer vara vänner för livet för ni är värda det.. tänker på er... <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hjälper dig gärna att hitta tbx till dig själv, har hört att jag är en bra hjälpare av ett par enstaka personer Kommer du till sämsholm så lovar jag dig att försöka.

2010-07-11 @ 23:55:53
URL: http://zophye.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0