Varför slutar inte tårarna rinna för??

Varför slutar inte tårarna rinna för.. hur många har man egentligen i livet??? har man blivit till delad dom tro?? usch jag orkar inte gråta mer.. men jag vet inte vad jag känner och hur jag vill göra.. hur jag än gör så kommer jag vara ledsen... varför kan de inte vara bra som de var förr när man var liten?? nu vet jag sofia att du har skrivit om det men jag har också börjat tänka så.. då fanns de inga beskymmer man behövde oroa sej för eller att välja sidor.. man kunde bara få vara utan att man gjorde någon ledsen.. man kunde springa runt och vara glad och skratta men när man nu är vuxen måste man ta ansvar för olika saker.. med ekonomi, relationer, flytter, ja helt enkelt stå på egna ben.. men samtidigt kan man känna sej väldigt instängd och ledsen.. och väldigt väldigt ledsen.. usch... antingen är man själv ledsen eller så är någon annan det i ens närhet.. varför måste man såra människor eller vara ledsen för???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0