varmt idag

idag har de varit en varm dag igen... skit men man ska inte klaga dom varnar ju för att de ska börja regna massor nästa vecka eller vad det var... igår när jag skulle somna så var de svårt för älskling låg nere i soffan och sov med loui eftersom han var ny kastrerad... Sen så kanske de var bra med för jag har så otroligt ont i halsen och sen fick jag feber igår.. inte kul alls men men, i morses kom älskling upp och byte hund med mig och kände på mig och jag hade feber fortfarande men han åkte och jobba och jag gick upp vid 11 och mådde skit.. satte mig i soffan och tittade på film och olika serier, sen vid halv 3 vart jag sämre och började kall svettas så jag gick upp och la mig och sen vid halv 5 kom älskling hem och väckte mig.. så då gick jag och tog en lång och kall dusch.. sen duschade han med så nu sitter jag vid dator och tittar på tv men och älskling ligger bredvid och sover stackarn är väldigt trött... =(.. jobbigt för han att behöva ta hand om två som är sjuka.. men ska nog hjälpa till med maten om jag orkar.. mamma sa att man inte ska ta några värktabletter för febern utan låta den va för då försvinner förskylningen fortare.. hoppas jag i alla fall inte kul att vara sjuk... ikväll ska älskling laga chicken nuggets ris och sötsur sås =D mums... blir nog sallad till också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0