FEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag blr de fest igen.. haha vad mkt de har nu varit på den senaste tiden men de har varit med några av mina bsta vänner så =D helt okej för jag åker ju om 7 dagar så... kommer sakna er massor i sommar... snyft men jag kommer och hälsar på såklart...

har nu lagat mat jag titta noga vad jag skriver JAG har lagat mat.. haha oj nu kasnke min älskling läser detta men älskling du lagar mkt godare =D så du får fortsätta att laga mat åt lilla mig.. =D... och min gullunge mattias har städat som bara den men har hjälpt till lite i alla fall.. =D... känner på mig att detta kommer bli en jätte rolig fest.. sista festen i skara... shit asså.. men samtidigt väldigt skönt.. hatar massa folk och allt shit snack som finns här...

ska försöka vara duktig och fotografera lite under kvällen har gjort de på våan utflykt idag i alla fall några bilder dom kommer jag lovar annars hamnar dom på facebook eller bilddagboken... eller helt enkelt bara på min dator =D haha.... ja är de någon som vill snacka ring elle sms eller så lägger ni en gullig kommentar.. har inte fått så många men men jaja så är det haha....

ha en underbar kväll i alla fall... de ska jag ha i alla fall.. =D... Bjuder på denna bild.. haha hade inga på denna dator annars så... puss å kram, kyss å smek och nyp i stjärten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0