Förlåt lovade ju

Förlåt lovade ju att lägga ut bilderna från i går när vi golfade men som vanligt är jag för lat haha... men de kommer hoppas jag.,.. annars får ni påminna mig =D..

idag har jag varit i falköping och träffat elin och frida massa kul att se er igen.. var länge sen sist men nu kommer de nog bli ännu mer... suck men hoppas ni kan hälsa på i sommar.. =D... hoppas jag i alla fall... haha

i morron blir de först sjukgymnasten halv 9 och sen möte vid halv 4 och sen ska jag hem och göra mig i ordning inför party men då blir de nog en nykter =P. kan bli lika roligt de... haha

9 dagar kvar tills jag får träffa min underbara underbara pojke... längtar.... saknar han verkligen.. hoppas de går fort... <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Kika in på min blogg och lämna en kommentar under tävlingsinlägget och du har chans att vinna en goodiebag med ett värde av ca 1000:- :) Kram

2010-06-18 @ 14:17:01
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0