förskyld

usch nu har man börjat bli förskyld också... jävla skit.. det är säkert älskling som har smittat mig över mobilen.. haha... skoja bara... idag har jag inte gjort så mkt kollar på film och bara tar de lugnt.. trött som bara den... men men så är det... igår var man med sofia en stund på kvällen var först på MC donken och sen åkte vi och titta på när magnus tränade tennis.. de var kul sen gjorde vi inte så mkt...

pratade med min älskling igår massor... åh vad jag saknar han.. bara 17 dagar kvar men känns som en evighet.. usch.. men men snart ses vi i alla fall.. längtar massor och då är jag där hela sommaren... det ska bli massa skönt...

ja just de ja i lördags firade vi 3 månader... hehe ingen av oss kom ihåg de... jag hade alla tankar på dixie och operationen... vad tiden går fort.. jag hoppas vi får fler månader ihop.. de kommer vi nog få =D....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0