gårkvällen

det blev en lyckad gårkväll... massa skratt och trams... roligast var nog när vi skulle gå ut när de var två äldra damer som kom i kapp oss och skulle till samma ställe.. haha... tack ännu en gång för lyckad kväll mattias, linda och fredrik.... bilder kommer

Sen imorses fick jag ett sms som verkligen krossade mitt hjärta... jag fattar inte hur du kan göra så mot mig... jag trodde aldrig att de skulle hända igen.. är så otroligt besviken på dej... vet inte längre vad jag vill.. jag vill inte ha det så i alla fall... hoppas de var värt de du gjorde... för jag vet inte om jag kan förlåta detta.... du vet vem du är.... tänker inte skriva ditt namn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0