Gårkvällen/Alingsås

Går kvällen var inte lika kul som jag trodde den skulle bli tyvärr men jaja har inte mått så bra denna veckan och sen allt annat runt omkring... men de gick bra till slut åkte hem vid 11 och satt och tjöta med bästa Mattias och sen vid kl1 gick jag hem och sov.... vaknade nu kl 11 så jag har sovit väldigt bra inatt de trodde jag aldrig att jag skulle göra.. haha...

idag frågade jag mattias om vi kunde åka till alingsås och se på CHIQITAS eller hur de stavas förlåt simon.. =)... så han skulle ringa och fråga malin och rickard så får vi se... hoppas hoppas de vore så roligt att åka bort lite och lämna skara.... haha... kameran ska självklart med.. men jag är dålig på att ladda upp bilder... förlåt... ska försöka bättra mig...

förlåt älskling att  jag är så elak mot dej.. jag vet att du bara försöka trösta mig men jag vet inte varför jag reagerar som jag gör... förlåt... älskar dej mest... bara 7 dagar kvar... 168 timmar ungefär.. 10080 minuter... 604800 sekunder... hehe hoppas de stämmer =P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0