Hej alla godingar

hej alla godingar jag hoppas eran midsommar har varit lika bra som min =D... midsommarafton bjöds det på bröllop för min kusin och hennes man daniel.. =D.. massa roligt folk träffa man plus en gammal barndomskompis.. haha världen är väldigt liten asså håller du inte med mig??? men de var kul men väldigt trött samtidigt för dagen efter skulle jag upp tidigt...



Min kusin Karin Gustavsson och hennes man Daniel Gustavsson =D


Igår åkte jag till min underbara älskling i ljungbyholm resan började kl 8 från skara och vi var i ljungbyholm vid kl 1 ungefär.. Det blev massa kramar och pussar... usch vad jag har saknat honom trodde man inte kunde sakna någon så otroligt mkt men tydligen kan man det.. denna sommaren kommer bli den bästa...<3 Sen på eftermiddag/kväll kom hans syster Tezzan och hennes sambo jocke hit så åkte vi till öland för vi skulle spela minigolf men då var alla klubbor slut så det så då åkte vi vidare till deras mormor och morfar som var i sin sommarstuga... massa kul att få träffa dom igen.. Lasse och Britt... Sen drog vi oss ner till havet och badade fötterna mass varmt var de så vi beslutade att på idag att vi skulle ta minigolfen och bada..=D sen när vi kom hem igår kväll så började jag och Tezzan att baka tårta... Det blev en jordgubbstårta dock fick jag inga bilder för klantiga jag hade inte koll vart jag hade den haha så killarna började laga mat.. det blev klyftpotatis, flintastek och sallad och massa annat gott.. sen spelade vi kubb och jag och tezzan förlorade hela tiden.. Så de var verkligen en lyckad kväll, massa skratt så man blev lite gladare.. =D...

Idag så har vi 4 varit på öland igen =D idag blev de minigolf på deras Fantasi delen.. massa roliga banor.. Men så otroligt varmt.. det var typ 30 plus ute.. så man har lite bränt sig men jocke har nog bränt sig värst.. stackarn.. men men så är det... och idag har jag hittat min kamera så den var allt med =D... Sen efter golfen så åkte vi till deras morföräldrar igen och då gick vi ner till havet igen och skulle bada jag var väldigt tveksam i början för jag tycker inte riktigt om att bada så men de gick väldigt bra så nu har jag för första gången badat i havet =D.. haha tyvärr finns det inga bilder på det.. sen nu när vi kom hem fick jag väldigt ont i magen och var tvungen att lägga mig en stund antagligen fått i mig för mkt saltvatten och för mkt sol på mig men men man ska inte klaga...  så nu ikväll har inte mkt hänt utan bara tagit det lugnt... det är skönt det med...



Så är såg banorna ut syns inte mkt men men



Emil (Älskling) och Tezzan hans syster =D



Jocke (Tezzans sambo) och Emil (min älskling)



Älskling och jag Haha mongo man ser ut =P

Vi får avsluta denna dag på bild kunde inte ladda upp fler men Jocke vann på 52 slag jag kom 2 på 70 slag Älskling på 3 med 74 slag och Tezzan 4 med 79 slag.. tack för en underbar helg.. <3

Emil Jag Älskar Dej av hela mitt hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0