Jobbig dag

idag har de varit en jobbig dag igen.. först så städade jag och sen gick jag ut och solade.. Sen kom älsklingen hem lite tidigare så jag fick vila i hans famn.. har känt av min mage igen och illa måendet igen men de gick över sen men i kväll efter vi hade sovit en stund började jag få ont i mina äggstockar så men nu mår jag mega illa med... jag har ätiti 2 mackor ikväll så vi får väl se vad som händer... hoppas jag får sova något i natt annars får jag sova i soffan i natt...

i morron så kommer tezzan  vid kvart i åtta och hämtar mig och loui.. för jag ska ta han till vetrinären för han ska kastreras.. haha rätt åt han.. ni som känner han förstår mig... =D... så sen så får vi se vad jag och tezzan hittar på... det blir nog en underbar dag.. =D...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0