packning på gång idag

idag är meningen att man ska packa.. suck hatar att packa det är de västa som finns.. men om 2 dagar åker jag ju så då är de ju bra om jag får med mig mina grejer liksom...  satt och pratade en lång stund med älsk igår mår lite bättre men har mina negativa tankar kvar.. ena stunden tänker jag massa positivt men den blir de bakslag... hur ska man göra? vad är rätt och fel? jag vill må bra ju... suck samtidigt känns de som att allt går ut på alla just nu och det vill jag inte... ='( så jag ber om ursäkt om DU har blivit drabbad.. och tråkigt väder är de... suck faaan blä.....

på fredag ska man på bröllop hoppas de är fint väder då.. måste bestämma mig vad jag ska ha på mig och allt med.. skor vet jag redan men inte vilken klänning jag ska ha...

i morron blir de mkt att göra suck... 09.00 sjukgymnasten, 10.45 klippning , 14.00 övningsköra, hela eftermiddagen packa de jag inte hinner med idag... usch haha men sånt är livet ska väl inte klaga heller... önskar jag fick ett jobb nu så jag kunde börja se framåt igen... hatar att bara gå hemma...

du vet att jag älskar dej så otroligt mkt men just nu känns de så svårt att säga sånt.. förlåt... men vi får försöka kämpa ihop så mkt vi klarar och se vart de tar vägen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0