Sjukgymnasten

Har varit hos sjukgymnasten idag och tränat lite suck vad jobbigt det är för jag har så ont... usch vill bli frisk... och även idag hade migrän på köpet så de var kämpigt men jag gjorde det i alla fall... Ska tillbaka nästa fredag den 18 men ska även till arbetsterpin oich få skydd till handleden och till knät...

sen tidigare idag såg jag att ett av dixies stygn hade släppt och ringde med de samma... men de sa att eftersom det inte rinner vätska eller blod så kunde jag avvakta tills i morron ska ändå in på återbesök... usch.. i morron blir en jobbig idag.. ska först övningsköra kl 7.30 sen 09.00 ska jag till vetrinären och sen ska jag till lidköping på möte och äta ihop med pappa... sen åka med han hem.. och även i morron är det åter träff med klassen men som de ser ut som jag inte kan åka.. har inte pengar tyvärr... får hoppas de löser sej hade varit riktigt kul att åka...

nu blir de strax mat sen vila för min del och hoppas att migränen ger sej...

16 dagar kvar längtar massor till min älskling.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0