Solat massor idag

Idag har man solat massor.. suttit och sånt i solen från kl 1 till typ 5 eller något så man har bränt sig lite så solfeber har man med... suck men ska man bli brun och fin så får man lida pin elle? haha....

Sen ska jag gratulera underbara söta TEZZAN som fyller 24 år idag.. =).. tråkigt bara jag inte kan vara nere och fira med dej men får fira dej snart när jag kommer ner.. =).. hoppas din dag har varit super...

Sen ska jag gratulera min MORMOR som också fyller år idag.. hennes dag har varit bra de har hon berättat så jag får nog lite på henne elle ;)

Längtar massor till den 26 juni.. då åker jag till min älskling... stannar där och vet inte om jag kommer tillbaka till skara men de vill jag inte heller så.. haha.. då kanske man hittar nya vänner men de sanna man har här kommer ju alltid stanna hos mig.. <3

Kommentarer
Postat av: Maya

Självklart att vi gör, eller det kommer jag göra i alla fall! Är alltid med dig och tillgänglig när helst du vill, om du bara kan väcka mig! :P Det kommer bli tomt i skara!

2010-06-07 @ 22:48:42
URL: http://www.pointblog.se/?go=mayaoks

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0