städat

Städat idag vad duktig jag är har dammsugit över allt skit vad deras hundar fäller men samtidigt förstår jag dom att de inte vill ha all den tjocka pälsen haha... har även duschat en lång kall dusch hur skönt som helst sen gick jag ut och la mig och sola... hur skönt som helst vi har typ 30 grader eller något men idag blåser de lite med så det känns inte så varmt och sen är det mkt moln idag på himmlen.. suck men skönt.. snart kommer älskling hem dom slutade tidigare idag =) ska bli skönt att han kommer hem..

natten har varit riktigt jobbigt... älskling gick och la sej vid 11 och jag kom upp vid kvart över 12 behövde ju titta på sex and the city liksom haha... sen när jag kom upp fick jag sån dåligt samvete för jag har varit så irreterad under dagen på han och de hände lite saker igår när jag ringde S fick vet att du ska genom gå 2 stora operationer men samtidigt är de skönt att dom har kommit på vad det är för något. Så jag väckte honom vid 1 och bad om förlåt och fick ligga i hans famn och fick tröst sen vände jag mig om och han höll om mig och jag somnade gött.. sen så vaknade jag vid halv 3 kunde nog inte somna förrän vid 4-halv 5 sen sov jag djupt att jag knappt vaknade av väckarklockan sen somnade jag om och sov fram till halv 11.. önskar jag kunde sova mer på nätterna jag är mega trött men de går inte utan jag sover bättre på dagen... suck hoppas de ordnar sej snart...



En bild från the studio den 23 november 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0