Studenklänningar

nu har man sett skaras studenter passera balkongen men sina vackra balklänningar... tråkigt för dom att se regnar bara.. =(... men men man kan inte alltid ha tur med vädret... men samtidigt finns de inget dåligt väder bara dåliga kläder =P haha...

ja från min bal har jag sådär bra minnen tråkigt att jag var ensam bara men men så är de.. har funderingar på att göra om min balklänning för jag kommer ju aldrig ha användning för den elle?



bild från min bal eller innan.. Berit som fotograf.. duktig hon är.. vad tycks? vacker eller ful? kommentera =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken vaker bild hjärta den är mega fin !!! puss

2010-06-13 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0