Usch

Usch längtar verkligen efter min älskling nu... 18 dagar kvar men känns mkt mer.. suck.. varför kan inte det vara nu för? vill inte bo här längre för jag orkar inte få skit från alla...

Senare idag ska jag in till vetrinären igen.. plåstret hon fick igår har lossnat så hon ska nog få ett nytt... suck orkar inte vetrinären snart mer... snyft men men huvdsaken är att hon blir frisk...

så idag skulle jag ha varit på jobbchochen men eftersom man inte sovit så bra på ett par nätter så får jag migrän så jag mådde väldigt dåligt i morses... suck.. orkar inte ha migrän längre... vill bli frisk....

sen får jag önska maya lycka till nu uppe i norrland.. du vet vad vårat vad är =P... haha vi får väl se....




Emil Wiberg jag älskar dej av hela mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

2010-06-08 @ 13:38:11
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0