Vart med Tezzan idag =D

Idag har jag varit med underbara Tezzan i Kalmar och skrivit in mig på arbetsförnedringen och sen åkte vi iväg till modehuset och gick runt och tittade.. hittade as snygga shorts men dom fanns tyvärr inte i min storlek.. sen när jag kom hem så tog vi de bara lugnt och slappa sen så när jag skulle hjälpa älsklingen hund jävel lås så började han bita och riva mig.. faan det är verkligen en hund i från satan som tezzan säger men på torsdag blir du av med dina pungkulor haha rätt åt dej hoppas bara du blir lugnare... annars har de inte hänt mkt idag nu ligger jag i sägen och skriver och har älsklingen på höger sida om mig.. va social jag känner mig haha... men han vet att jag kan göra två saker samtidigt så... =D... hur har eran dag varit???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0