vilken natt/dag

i natt vart de inte mkt att sova haft en hund som höll både mig och mina föräldrar vaken av allt sitt gnällande... så idag när jag skulle ner till blåstjärnan för att hämta ut mitt pris jag vann i fredags på axvalla så frågade jag om råd vad vi skulle göra... de tyckte det lätt väldigt konstigt så jag fick en tid vid halv3 så det var dags till vetrinären igen... dom gjorde ultraljud igen men de vissade inget så då fick vi en spruta med smärtstillande och ett plåster som ska sitta på fram tills på fredag... dom sa också att av sprutan nu kommer hon sova större delen av dagen men inte hon har gnällt lika mkt så  man blir väldigt frustrerad.. suck... så man är väldigt trött nu... suck hoppas man får sova inatt..

sen idag har jag bara vaktat henne och de så men i morron blir de att åka till jobbchochen och se hur länge man orkar hålla sig vaken... hoppas natten blir bra...
nu ska jag snart se en film sen sova... de kan behövas... natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0