Festa igår då =D

igår var de fest.. =D det var mega kul... det var jag, sofia, maya, mattias, magnus, rickard och malin.. det var mega kul.. blev lite för mkt för mig ett tag men de rättade till sej efter man kom ut i friska luften.. så gick vi ut vid 12 typ mot bowlingen så jag maya sofia och mattias gick till bowlingen och rickard magnus och malin till mangos... efter ett tag gick jag dit med behövde få dansa av mig lite och få annat i huvudet... =D så gick dom andra hem och sova eller något.. haha.. sen så letade efter efterfest men hittade inget tyvärr..så jag följde rickard till sin buss som gick tio i 3 och så ringde jag johan för att se om han kunde hämta mig för jag ville inte gå själv på stan pga saker. Så han kom och hämtade mig och så åkte vi och hämtade mina nycklar så frågade han mig om jag var tvungen hem direkt jag bara nej det behöver jag inte så vi åkte iväg och pratade massor sen vid 4 halv 5 så kom jag hem.. så idag är man väldigt seg och lite ont i huvudet.. haha...


ringde även min underbara älskling igår så tårana föll ner för min kind av längtan efter honom nu är det bara 1 månad kvar.. suck... men sen stannar jag länge =D.. det ska bli så underbart... det kommer bli som ett helt nytt liv...

När du ser min tår rinna ner för min kind frågar du varför jag gråter då svarar jag.. jag gråter för jag är lycklig och så länge du inte finner min tår i vattnet så kommer jag alltid att älska dej... <3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0