förvirrande

idag har varit emn förvirrande dag... först blev de ingen körskola utan jag gick och la mig igen efter att min körlärare ringde och sa att hon var hemma för hon var sjuk.. vaknade halv 12.. jätte skönt sen har jag varit med sofia och maya hela dagen dixie var med också så vart ute hela dagen.. härligt.. haha sen vart de vattenkrig haha jag vann maya var blöttast....

så nu ikväll har jag varit i ardala och gått och jessie försvann i skogen men vi hittade henne efter en halvtimme.. så mamma fick hämta oss för våran chafför var tvungen att åka hem...

så nu när jag kom blev de duschen och sen plugga teori och nu pratar jag med älskling... snart blir de nog film sen SOVA =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0