Hemma i skara åter

Nu har jag kommit hem till skara igen.. men snart flyttar jag ner till ljungbyholm om 1 månad ungefär... längtar massor saknar min älskling som bara den.. men fram tills dess måste jag hitta en bostad och ta körkort förhoppningsvis... det är mkt jag ska hinna med innan jag åker ner..

idag så har jag varit och köpt mig en ny laptop för 4500 kr så nu är man fattig igen j*vla skit att min gick sönder.. sen har jag varit hos min jobbcosch eller hur det stavas... och pratat lite men ska fortsätta gå hos honom fram till 1 juli... sen hälsade jag på min älskade sofie på sjukhuset tråkigt att du har hamnat där men du kommer snart därifrån... ska träffa dej om en vecka igen längtar massor...<3
sen har jag varit med maya och sofia en stund ikväll... sen fick dixie leka av sig lite med hundarna + survivor (katt)... haha..

nu blir de snart sängen för lilla mig är mega trött och har mega huvudvärk har haft det hela dagen.. i morron blir de sjukgymnasten får se om jag klarar av att träna med tanken på att min söta älskling har knäat mitt baklår och mitt muskelfäste till knät har mega ont och det är svullet... sen ska jag ringa till jobbet och prata lite och sen försäkringskassan och fråga varför jag inte får mina pengar.. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ta de lugnt tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0