Tvätt och åter tvätt

Haha idag har jag bara tvättat.. men skit vilken lång tid de tar innan maskinen blir klar.. men tur att det är bra väder så tvätten hinner torka... =)... lite duktig är jag i alla fall. orkar inte gör mkt mer är helt svag i kroppen och snurrig.. fattar inte varför så idag skulle jag ha gått upp vid 9 tänkte men kom inte upp förrän vid halv 12 mådde dåligt.. suck... undra vad de kan vara för fel?

snart kommer nog älskling hem så de blir skönt så jag kan ligga i hans famn och gos så kanske jag blir bättre.. har inte orkat gå någon promenad med hundarna tur att dom har hundgården.. kanske älsk går med som sen när han kommer.. eller om han följer med.. =).. han ska laga mat sen med.. värsta drömkillen jag har jag funnit.. som kan laga mat grymt duktig är han.. =).. (sofia jag har också en pöjk som kan laga as god mat )

ne nu var nog maskinen färdig ska tömma den och hänga upp den och fylla på med en ny.. deras tvättmaskin har varit trasig i 1 vecka typ så det är mkt tvätt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0