Varför finns tankar?

Varför finns tankar för? varför kan jag inte bara få släppa dom... orkar inte tänka men ändå gör jag det... efter du talade om för mig att hon hade sovit hos dej var som ett hårt slag i magen... jag vill tro dej att inget har hänt men jag kan inte släppa det...
Så får jag vet att du ska träffa en av dina ex idag igen.. det känns så otroligt jobbigt.. har jag blivit så svartsjuk igen? det trodde jag inte skulle bli.. men nu sitter jag hemma och oroar mig att något ska hända...  varför måste vi bo så långt ifrån varandra? sitter och tänker på allt de negativa som kan hända.. usch det vill jag inte... men vad ska jag göra när tankarna tar över än? jag vågar inte säga något heller för jag vill inte vara en som kontrollerar vad du gör eller något du får ha vilka vänner du vill.. hoppas allt löser sej...

jag har aldrig sagt till en kille på 3 år att jag älskar han men jag älskar verkligen dej E... <3 du betyder så otroligt mkt för mig.. fast jag inte alltid är så duktig att visa det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0