partysugen

jag är partysugen som bara den de kliar i fingrarna suck.. men jaja de kommer väl.. hehe.. just nu sitter jag i älsklings soffa och bloggar lite.. vi har städat idag och flyttat runt lite på datorerna hehe vi har 4 st som är igång samtidigt hehe... igår laddade ner min älskling ner två underbara spel till mig..  KEEN och DOOM haha så anna spelade massor igår kväll.. vi ska försöka koppla ihop datorerna så båda kan spela DOOM tillsammans.. de vore mega kul hehe..
PARTYSUGEN
Min underbara älskling..<3

Kommentarer
Postat av: maya

Synd att ni inte var här igår. Anders, Jonas, Kenta och hans Bror Jonas var här igår och vi spelade spel och söp.

2010-10-24 @ 15:27:25
URL: http://nogg.se/toktrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0