Tjenixen

nu är lilla jag färdig knullad haha skoja bara... nej nu sitter jag hemma hos min underbara älsking igen.. som jag verkligen verkligen älskar av hela mitt hjärta.. finns ingen som han asså.. är super glad att han är bara min.. och de kommer han vara hela livet ut.. nu är de i alla fall bestämt att vi ska förlova oss på nyår.. jag vet att folk är emot de men de skiter jag fullständigt i asså för jag vet vad jag känner och sånt... älskar han verkligen finns ingen som han så..
jag vill verkligen be om ursäkt till alla som har blivit drabbade av mitt pyskanfall i mellan åt ... tyvärr är de min älskling som  har fått stå ut med de mesta.. det är verkligen inte de jag vill men de har tyvärr blivit så.. mår väldigt dåligt över de men jag har sagt de att efter min rättegång så måste jag skaffa samtals hjälp och kunna komma på fötter igen.. för jag vill verkligen inte skada någon i min närhet men jaja jag hoppas ni som vet verkligen hur de ligger till har lite förståelse för det i alla fall..
Du och jag för evigt älskling.. <3 lämnar aldrig dej.. du betyder så otroligt mkt för mig.. den 2010-08-28 är bästa dagen i mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0