9/9-10

usch vilken dag de var igår asså... kuggade igen på teorin... 5 gång nu och har en nu tid i morron.. hoppas jag klarar de då för annars ger jag verkligen upp asså... men men jag ska klara de jag ska bevisa för alla att dom har fel om mig att jag klarar av saker här i världen..

sen igår åkte jag och fialotta till älsklingen och var där hela kvällen... de var mkt mysigt och roligt och lite tårar kom även då.. tråkigt men det är naturligt tur att man har en sån bra pöjk som bryr sej om mina vänner asså....

idag så ringde jag älsklingen på morronen då fick man en utskällning så de var inte så kul men sen bad han om ursäkt så då blev de mkt bättre.. så nu är han i skolan och jag hoppas han sköter sig men men det är hans egna ansvar inte mitt liksom.. snart ska jag till körskolan och plugga teori... hoppas verkligen att jag lyckas nu.... vill ha körkort... sen ska jag även till lidköping på möte med min nya jobbchoch så vi får hoppas de blir bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0