bästa helgen på länge...

detta har varit den bästa helgen på länge... helt underbar fast det har varit lite tårar men massa skratt ändå.. och massa mys och roliga ting man har hittat på... i fredag så kom min underbara älskling till skara och har varit här tills idag.. ska åka och lämna honom senare idag snyft vad de kommer blir tomt bredvid mig snyft ingen som värmer mig då.. =( men jag får ju träffa honom snart igen så.. längtar redan fast han inte har åkt ännu..

i fredag så var vi hos fialotta och maya och umgicks på kvällen spelade spel och hade väldigt roligt och trevligt..
men på dagen så åkte jag älskling och fialotta till skövde för jag behövde brunkräm och köpte 2 par leggins... sen for vi hem där vi träffade maya och bara umgicks... menningen var också att han och jag skulle ha sovit där men jag fick sån allergisk reaktion så vi fick sova hos alexandra och de har vi även gjort hela helgen..

på lördag så vaknade jag upp bredvid världens underbaraste älskling.. den natten sov vi dock bara 3 timmar för jag hade så otroligt ont i magen och han var snäll och satt och var vaken med mig.. när vi vaknade log vi kvar myste lite sen gick vi upp och jag satte mig vid min dator och han gjorde kaffe för alexandra log och sov... sen gick vi ut på stan och kollade läget och sånt.. för det är medeltidsdagar i skara så vi gick då träffade jag världens underbaraste lasse och gick fram och pratade med honom och ett och tre får jag se kärringen som misshandlade mig eller rättare sagt jag sa inget utan lasse såg att jag vart blek i ansiktet... och frågade vad det var först sa han gå till ylva så får du mat för du har väl inte ätit igen och sen såg han att jag vart orolig och då berättade jag och han sa det är lugnt... tur att han är polis haha... sen så gick jag hämtade ylvas underbara soppa och åt och så gick vi hem och bara tog de lugnt och bastade och massa mys... sen på kvällen kom anton och jag fia och antopn drack lite igår sen fick vi för oss att vi skulle på krogen jag fick kluvna tankar om jag skulle följa med och lämna älskling hos alexandra eller om jag skulle stanna hemma... men ett och tre så följde även dom med oss ut.. det var verkligen mega kul... men när vi precis kommit in på mangos så får jag se FITTJÄVEL jag trodde jag skulle nita henne det bara slockna framför ögonen på mig... asså varför kan man inte fatta att en har tjej och lämna ifred ne hon ringer 40 ggr dag och frågar massa jävla skit.. faaan va jag hatar henne och sen skickade hon massa jävla sms och skit.. jag lovar asså rör hon min älskling då jävlar lär jag skälla ut henne... sen lugnade jag ner mig lite men så fort hon kom i närheten så vart jag irriterad... men tack och lov var alla mina underbara vänner plus älskling med... jag fia och anton dansade jätte mkt men sen kom även alexandra och älskling med upp och dansade eller ja älskling skyddade mig mot en kille som tafsade hela jävla tiden haha tur att ha en hök sopm vaktar än hehe... sen gick vi hem när de stängde och när vi kom hem till alexandra gick jag och duschade sen gick jag in och la mig hos älskling sen somnade jag tätt intill han och sov helt underbart.

idag så händer de inte så mkt.. älskling ska åka hem i eftermiddag faan va tomt de kommer bli helt sjukt... känns som en evighet innan jag får träffa honom igen... så nu sitter han och leker med sin mobil och jag sitter och skriver min blogg haha va sociala vi är mot varandra haha.. alexandra sover ännu men tror älskling kommer väcka henne snart... =D så får vi se vad dagen har att erbjuda... men massa mys kommer de bli innan han får åka.. men fialotta ska ju köra hem honom så får man mysa lite där också. haha...

älskling.. jag älskar dej av hela mitt hjärta, jag kommer aldrig någonsin lämna dej.. du betyder så otroligt mkt för mig.. jag har alltid känt en känsla för dej redan från första gången jag träffade dej.. och det är 7 år sen.. så jag vet att min kärlek är sann till dej... <3 minä rakastan sinua... <3

Kommentarer
Postat av: maya

Om denna helgen har varit så bra, så får vi väl ta och göra om den snart igen då!

2010-09-05 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0